Palautus- ja hyvityskäytäntö
Meillä on 30 päivän palautuskäytäntö, mikä tarkoittaa, että sinulla on 30 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen pyytääksesi palautusta.
Jotta olisit oikeutettu palautukseen, tuotteesi tulee olla samassa kunnossa kuin sait sen, käyttämätön, tunnistelaput kiinnitettyinä ja alkuperäispakkauksessaan. Tarvitset myös kuittisi tai ostokuittisi.
Voit aloittaa palautuksen ottamalla meihin yhteyttä osoitteessa info@fincase.fi.
Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautustarran sekä ohjeet siitä, miten ja minne voit lähettää pakettisi. Paketteja, jotka lähetetään meille ilman ensin tehtyä palautuspyyntöä, ei hyväksytä.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä kaikissa palautuskysymyksissä osoitteessa info@fincase.fi.
Vauriot ja ongelmat Tarkista tilauksesi heti sen vastaanotettuasi ja ota välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos saat väärän tuotteen, jotta voimme arvioida tilanteen ja korjata sen.
Poikkeukset / ei-palautettavat tuotteet Tietyntyyppisiä tuotteita ei voi palauttaa, kuten helposti pilaantuvia tuotteita (kuten ruoka, kukat tai kasvit), räätälöityjä tuotteita (kuten erikoistilaukset tai henkilökohtaisesti räätälöidyt tuotteet) ja henkilökohtaisen hygienian tuotteita (kuten kauneustuotteet). Emme myöskään hyväksy palautuksia vaarallisista aineista, helposti syttyvistä nesteistä tai kaasuista. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysymyksiä tai huolenaiheita tietystä tuotteestasi.
Valitettavasti emme voi hyväksyä palautuksia ale-tuotteista tai lahjakorteista.
Vaihdot Nopein tapa varmistaa, että saat haluamasi tuotteen, on palauttaa sinulla oleva tuote, ja kun palautus hyväksytään, tehdä erillinen ostos uudelle tuotteelle.
Euroopan unionin 14 päivän peruutusoikeus Edellä mainitusta poiketen, jos tuote lähetetään Euroopan unioniin, sinulla on oikeus peruuttaa tai palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa mistä tahansa syystä ja ilman perusteluja. Kuten aiemmin mainittiin, tuotteesi tulee olla samassa kunnossa kuin sait sen, käyttämätön, tunnistelaput kiinnitettyinä ja alkuperäispakkauksessaan. Tarvitset myös kuittisi tai ostokuittisi.
Hyvitykset Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja kerromme, onko hyvitys hyväksytty vai ei. Jos hyväksytään, sinulle palautetaan automaattisesti alkuperäiselle maksutavallesi 10 arkipäivän kuluessa. Muista, että pankkisi tai luottokorttiyhtiösi voi myös kestää jonkin aikaa käsitellä hyvitystä ja julkaista se. Jos yli 15 arkipäivää on kulunut siitä, kun palautuksesi hyväksyttiin, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@fincase.fi.